Mobilné aplikácie v rámci eGovernmentu

Dobrý deň, som študentkou Technickej Univerzity v Košiciach. V súčasnosti pracujem na diplomovej práci na tému “Mobilné aplikácie v rámci eGovernmentu.” Cieľom je zistiť, ako dobre občania poznajú a používajú služby elektronickej verejnej správy a mobilné aplikácie v tejto oblasti. V rámci analytickej časti využívame dotazníkový prieskum na získanie odpovedí priamo od občanov, prostredníctvom čoho navrhneme možné odporúčania.

Touto cestou by som Vás chcela poprosiť o vyplnenie krátkeho anonymného dotazníka. Vaša účasť je kľúčová pre úspech práce a získané odpovede budú veľkým prínosom.

Vopred ďakujem za Vašu ochotu a čas !

Odkaz na dotazník: https://forms.gle/ZaqpkqVMuSPh7AwEA

1 Like

Nerozumiem tým otázkam o eRecepte.

Službu eRecept použil každý kto si vyzdvihol predpísané lieky v lekárni. To platí aj v prípade papierového receptu, pretože ho lekáreň zaeviduje do eRecept.

Aplikáciu / web Zdravotnej poisťovne však pre kontrolu použil iba ten kto sa o to zaujímal.

Štátny eHealth nepoužil prakticky nikto.

1 Like

Vyplnene … davam ti tiez do pozornosti tento prieskum, ktory realizujeme s mestom Kosice na podobnu temu: Prieskum mesta Košice

Pokial budes chciet, kludne vysledky nazdielam. Ozvi sa ked tak na milan@nightlab.sk. Budem rad ked aj ty vysledky vyzdielas, je to zaujimava tema a som zvedavy aky bude vysledok.

Par komentarov za mna:

  • je velky rozdiel ci to vyplnuje podnikatel alebo bezny pouzivatel. Podnikatelia maju pouzivanie schranky povinne.
  • moj osobny nazor - som za statnu appku, vyhody v tom vidim, ale len za jednu - tak ako mam v banke jeden internet banking cez ktory riesim financie.
1 Like